Just DO it! Welkom op ons reisblog

25 november 2017 - Kuala Lumpur, Maleisië

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

23-11-2017 JUST DO IT! Letterlijk bepakt en bezakt zijn we vertrokken! Met een lach en een traan nemen we afscheid op Schiphol...vol gestopt met lekkers, drop en cadeautjes voor onderweg.

797DD2EB-51E2-45AE-AC75-3FE331D3BCD1

De Hollandse herfst achterlatend en de zomer van Nieuw Zeeland tegemoet. altijd 1000 redenen om iets niet te doen maar ->Just do it

Een lang gekoesterde droom om er eens lang tussenuit te gaan komt uit. De omstandigheden kwamen nu om meerdere redenen super uit (tien in between jobs en Flo nog geen twee..). "You twisted an arm" sprak onze gast vrouw in Christchurch treffend nadat we vertelden dat herberts werk er alleen niet om stond te springen. Mooie les om te leren loslaten en heerlijk 2 maandjes quality time met z.n drietjes.

DA99247B-B63F-4E8A-9403-DE974D727A50

De vlucht was half leeg dus het rampscenario van 12 uur Florien op schoot kwam gleukkig niet uit, het werd 4 stoelen voor ons alleen :-) de kleine madame kon languit slapen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Reislogger:
    25 november 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!